Brev:
Hvor længe kan maden holde sig på køl?
1. februar 2016
Alder:
8 mdr.
Hvor længe kan maden holde sig på køl?
Hej Helen...
Vi laver altid mad til to aftener af gangen... Men aften nr 2 laver jeg ofte noget nyt til min søn, men egentlig må han vel gerne spise af det samme mad to aftener i træk (og evt til en frokost imellem de to dage)....?
Jeg synes vi bruger meget tid i køkkenet og vil gerne være så effektiv som muligt...
Hvad med ris, korn, pasta, kød og bælgfrugter - hvor længe kan det holde på køl?
Endnu engang tak :-)